Chcesz poznać więcej szczegółów o pozycjonowaniu strony w Google? Skieruj się na https://seo4.net/pozycjonowanie-stron/.
Istnieją 3 popularne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie Long Tail, innymi słowy na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa szczególną rolę przed jednorazowymi albo cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Światowe Dni Młodzieży, Święto Pracy czy Dzień Matki. Ten rodzaj pozycjonowania jest szczególnie efektywny, jeśli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie odkryta i wykorzystana odpowiednio wcześniej. Na ogół pozycjonowanie okresowe stosowane jest w branży turystycznej i gastronomicznej. W większości wypadków należy rozpocząć je na dwa-trzy miesiące przed interesującym nas wydarzeniem, aby Google zdążyło zaindeksować nową czy też uaktualnioną treść witryny internetowej.
Pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon
Następny rodzaj pozycjonowania to słuszne i wypróbowane rozwiązanie dla właścicieli firm posiadających niewielki budżet na reklamę. Za sprawą odpowiedniego doboru słów kluczowych, nie tylko będzie można wejść w niszę powiązaną z wybraną branżą, ale także koszty reklamy w Google Adwords istotnie się obniżą. Pozycjonowanie Long Tail to również dużo niższa konkurencja. Ważne jest także to, że rośnie tendencja do wpisywania dłuższych zapytań w wyszukiwarkach.
Frazy pozycjonowania Long Tail to na przykład:
– buty sportowe puma Ignite Limitles białe sklep online,
– golarka Eldom MT500 szara,
– telefon LG G6 biały.
Pozycjonowanie na długi ogon jest ogromnie istotne szczególnie dla sklepów internetowych. Za sprawą tego rodzaju fraz, sklepy posiadające w swoim asortymencie bardzo obszerną ofertę artykułów mogą efektywniej piąć się na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie Lokalne
W takim pozycjonowaniu najważniejsze jest dołączenie do frazy nazwy konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić najczęściej:
– dzielnicę (przykładowo “sklep obuwniczy Żoliborz”)
– miasto (“gitarzysta Kraków”)
– państwo (“producent obuwia Polska”)
Pozycjonowanie lokalne rewelacyjnie zda egzamin w działaniach dla podmiotów lokalnych, które adresują swoje produkty tylko do osób mieszkających na konkretnym obszarze. Ten sposób pozycjonowania jest wykorzystywana również wtedy, gdy przedsiębiorstwo ma niewielki budżet reklamowy i nie może walczyć o pozycje na słowa kluczowe bez dopasowania lokalnego, przykładowo zamiast “restauracja meksykańska“, to “restauracja meksykańska Kraków”.
Nasze dane:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]