Google doradza, jak zatrudnić firmę SEO

Google doradza, jak zatrudnić firmę SEO

Na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow odnajdziesz więcej wskazówek o tym, jak wybrać agencję SEO.

Jeśli masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, z pewnością po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest przecież, iż w XXI w. obecność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, ponieważ to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak zatem wybrać rzetelną firmę SEO? Zalecamy skorzystać z podpowiedzi profesjonalistów.

Google doradza, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO

Nie da się ukryć, iż cała branża SEO, a więc działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i nieustająco rozwija się w zasadzie tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo pojawienia się innych opcji, jak między innymi Yandex, Yahoo lub Bing, nadal najistotniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się zaistnieć w internecie, powinien zapracować na swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku branż, gdzie występuje mocna konkurencja, na ogół jest to nieosiągalne bez konsultacji ze specami z agencji SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których idea optymalizacji stron jest kompletną nowością, i nakręciło krótki kurs, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO.

Główne cechy dobrej firmy SEO

Pracownik Google z ponad 10-letnim stażem punkt po punkcie naświetla, jak zidentyfikować rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech m.in.:

  • zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie tylko pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na pojedyncze frazy,
  • zapewnienie stronie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
  • nieustanny monitoring kondycji strony i okresową analizę jej statystyk,
  • umiejętność szacowania budżetu i czasu niezbędnego do wykonania planowanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego firmy i kto jest jego główną konkurencją.

Pracownica Google zaznacza także, że dobra firma SEO w żadnym wypadku nie obieca spektakularnych rezultatów z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, często dającą wymierne rezultaty dopiero po paru miesiącach działań.